Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Vásárról akartam írni, de valami más lett belőle ... :)






- Tessék, csak tessék, csupa vidám, szívmelengető alkotás Mirtusz műhelyéből !!! :D

Akár így is rikkancskodhatnék a vásárokban, de az az igazság, hogy csak csendesen szoktam álldogálni a Mirtusz szépségekkel megrakott asztalom mögött. Nem vagyok az a rámenős árus-típus, a tukmálós még annyira sem, azt gondolom, hogy mindenki tudja, hogy akar-e vásárolni, és mit.

Aki mégsem, mert bizonytalan, bármilyen okból, szívesen segítek, de én szeretem hagyni nyugalomban nézelődni és válogatni az embereket, ahogyan én is szeretek vásárolni.

Akik marketinggel foglalkoznak, mindenáron rá akarnak venni az ellenkezőjére .. lehet, igazuk is van, annyiban, hogy többen vásárolnának, nagyobb lenne a bevétel. Ami persze szuper.
Abból a szempontból azonban nem tartom ezt jónak, hogy aki csak azért vesz valamit, hogy hagyjam már békén.. vagy szabadulhasson.. vagy cikinek érzi nemet mondani.. vagy annyira befolyásolható, hogy megveszi, csak mert határozottan mondják neki, hogy az kell neki.. hm, hát én azt szeretem, ha a termékeim azokhoz kerülnek, akik tényleg szeretnék őket. Akik ránéznek, és igen: szerelembe esnek!

Szerelemmel készülnek alkotásaim, mind szerelemgyerek, szeretném, ha a későbbiekben is megbecsülésben lenne részük. Egy kis lélek mindegyikben van - én is teszek bele egy kicsit , és, akinek készül, ő is.

Így nem szeretném, ha vásárlás után egy sarokban porosodnának elfeledve, csak mert rá lettek beszélve a megvételükre. (a kukáról ne is beszéljünk)

Sokszor volt szerencsém látni már, ahogy egymásra találnak Mirtuszkáim leendő gazdáikkal :) és mondhatom, nagyon jó érzés ! Ez az alkotáson túli plusz öröm, ez az, ami mindig is egy plusz motivációt ad.

És ezt nagyon köszönöm Nektek!
Akik szeretitek, amiket csinálok, és el is mondjátok, mennyire; szerelembe estek egy-egy művemmel és megvásároljátok és sok-sok ideig örömmel viselitek, használjátok, szeretitek őket!





Megjegyzések

  1. Maximálisan így van! Akkor tudunk valaminek igazán örülni, ha vásárláskor beleszeretünk. A szívecskés kulcstartóiddal így jártam :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések