Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Makramé - 1. lecke :D Színes Karkötő

Új technikát tanulok - makramézni. Igaz, csak visszatérek az alapokhoz, hisz régebben már foglalkoztam vele. Most felfrissítem a régebben tanult dolgokat, és csodás ékszereket tervezek alkotni.

Elsőre egy karkötőt készítettem, remélem a Ti örömötökre is! :)




Szép, nyári, élénk színekkel dolgoztam: fényes, melírozott fonal; és a fonal színeivel harmonizáló gyöngyök: kék, zöld, sárga, narancs, rózsaszín, piros.






Nagyon vidám és fiatalos lett! Remek kiegészítő minden alkalomra :) 












Ha megtetszett és szívesen viselnéd, itt tudod megrendelni, csak írj egy üzenetet!


Facebook-oldalam: https://www.facebook.com/MirtuszSzivderitoAlkotasok



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések