Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Így készült az első plüssmackóm!

Az első plüssmacikat a 20. század elején, 1902-ben, az Egyesült Államokban kezdték gyártani. 1906-ra már nagy maciőrület tört ki, ami érthető is, ha ránézünk ezekre a szívlágyító, puhabundás kis játékfigurákra.

Forrás: mrbigben.com

Az én első plüssmacim egy nagy mackórajongó számára készült. A lánya rendelte tőlem, meglepetésnek szánta anyukájának.

Saját mintát készítettem, és ő lett a prototípus :




Kicsit alakítottam még az alapmintán, így született meg ő, finom tapintású polár anyagból, igazi maciszínben:





Mikor a facebook oldalamra kiposztoltam a fotóját, ez a hozzászólás érkezett: "Nagyon aranyos és az enyém :) " - már az új, büszke tulajdonosa írta. Jó érzés, mikor örömet okoz, amibe annyi időt és munkát tettem.

Később elkészítettem ugyanebből az anyagból, csak édesdeden alvó arccal:


 Illetve varrtam még egy extrém, vidám kis fickót is, kék alapon színes pettyes anyagból:



Jegesmaci biztosan készül majd még, fehér polárból, illetve bármilyen színben rendelhető. 

Ha ajándékba, vagy akár magadnak szeretnél egyet, írj facebook oldalamra egy üzenetet! :)


Nézd meg többi textilállatom és játékaim!


Légy a követőm a Mirtusz Szívderítő Alkotások facebook oldalon, és minden újdonságról időben értesülsz!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések