Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Így újíthatod-szépítheted meg kedvenc pólódat! :)

Anyukám bízta rám régi, ám még jó állapotban lévő egyszerű pólóját, hogy a nyakkivágásra horgoljak neki egy szép betétet. Nagyon szép türkiz színe van a blúznak, így egy türkiz és kék különböző árnyalatait felvonultató színátmenetes, viszonylag vékony szálú, puha, fényes fonalat választottam.





És ezt a mintát, hogy a v-alakú kivágásba illeszkedjen majd a horgolt rátét:






Miután meghorgoltam, szükséges volt a kész munka blokkolása, hogy szépen felvegye a formáját. Ez is megtörtént:





Épp úgy feszítettem ki a szálakat, ahogy a pók húzza ki fonalát, hogy felvegye a gyönyörű mintázatú háló alakját. Nekem legalábbis ez jutott eszembe róla :).


Ezután már csak fel kellett varrni a helyére, a pólóra, ami, meg kell mondjam, ritka pepecs munkának bizonyult. De megérte! Nézd csak:


Anyukám is elégedett volt vele, újra szívesen fogja viselni megújult pólóját!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések