Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

3 kicsi Gömböcmacskám - avagy hogy kerül a tenger hulláma egy horgolt macskába?

Horvát tengerparton töltöttünk tavaly néhány napot, s el kell áruljam, először jártam ott életemben, s a tengert is most láttam először.
Mit mondjak, találkozásunk egyszerűen lenyűgözött !


Igen, ez én vagyok :), ahogy épp a hullámokkal  ismerkedem, fenséges, elementáris energiájuk hatása alá kerülve.


Nagyon pihentető, regeneráló, áthangoló napokban volt részem. Maga a kis városka is, ahol laktunk, a környező városok, tájak és persze a tenger is megunhatatlan forrása volt töltődésemnek és az élményeknek.

A tenger minden nap a kék millió árnyalatával árasztott el minket, a világos türkiztől, a mély szürkéskékig, mikor milyen időjárás volt, milyen fényviszonyok és mennyire volt felhős az ég, vagy éppen szikrázóan napsütéses.
Rendkívül inspiráló környezet volt a számomra.


Itt, ebben a csodában és lelkiállapotban született meg az első gömböcmacskám :).
Mert horgolni természetesen itt is kellett. A meditáció egy nagyon kreatív formája ez, és most teljesen a saját kedvemre szerettem volna készíteni valamit.

Halvány barackszínű és fehér, nagyon puha fonalat választottam hozzá, egy csíknyi pink is került bele.
Egy orosz nyelvű minta alapján készítettem, ami azért kihívás volt, de mint látjátok, megoldottam.

Stílusosan a tengerrel a háttérben fotóztam le, mindenképp így szerettem volna megörökíteni.
Itthon készítettem hozzá egy feliratot is, ami hűen tükrözi akkori lelkiállapotomat is, ami Gömböcmacskám arckifejezéséről is jól leolvasható, és egy csodálatos üzenet is egyben.



 Elég ránézni, a belső béke árad belőle. Ő azóta is ott figyel a tévéállványunkon, az ott töltött szép napok emlékére.



Ennek mintájára készítettem el a második Gömböcmacskámat türkizkékes színátmenetes fonalból, mert mindenképp szerettem volna felvenni a Mirtusz oldalam repertoárjába, gondoltam, mások is szeretnék úgy, mint én.



És így is van, nagy népszerűségnek örvend, és nem csak a kicsik között!
A vásárokban az elsők között csapnak le rá az apróságok, persze a csiga-bigán kívül. Ők abszolút kedvencek!
 
Ezt a szép kék Gömböcmacskát azóta egy fiúcska szereti, aki addig kérlelte apukáját még egy karácsonyi vásárban, hogy végül megkapta tőle. Azzal a feltétellel, hogy le kell alkudja az árát, mert ő sokallta.

Én belementem a játékba, hisz látszott a kisfiún, hogy tényleg nagyon szeretné a cicát. És bár amúgy is a lehető legalacsonyabb áron kínáltam, ami még megéri nekem, valamennyit engedtem a kisfiúnak az árból, hisz a legfontosabb azért, hogy tényleg a maga helyére kerüljön minden Mirtusz-termék (mert, bár ez egy másik történet, meggyőződésem, hogy minden elkészült terméknek megvan a maga gazdája, ezt tapasztalom hónapról hónapra.) Ennek a cicának pedig a fiúnál van a helye :) És akkora-akkora nagy puszit nyomott apukája arcára köszönetképp! Nagyon jó volt látni az örömét! :)




Samu itt még újdonsült cicagazdi, kicsit megilletődve, de boldogan! Ezúton is köszönöm a fotót!




A Léleklánc Állatmenhely számára horgoltam meg a harmadik Gömböcmacskám felajánlásképp egy tombolára, amellyel a menhely számára gyűjtöttek pénzt. Ő is színátmenetes , puha fonalból készült, világoskék, lilás színekben. Tekintettel az éppen aktuális téli hideg időjárásra, egy jó meleg sálat is kapott, bordó színben horgoltam neki.





Horgolt Gömböcmacska családom azóta is a szívem csücske! :)





Ha Te is szívedbe zártad a tündéri cicákat, rendelni a Mirtusz facebook oldalamon tudsz, üzenetben.


Kövesd Mirtusz oldalam a facebookon is, hogy minden újdonságról, akcióról biztosan értesülj!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések