Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Vásár - a hétvégi program


Múlt hétvégém, egészen péntektől, a Budapesten rendezett Református Zenei Fesztivál kézműves vásárán telt. 
Sok kis újdonsággal készültem most is, és persze a régi kedves ismerősöket is vittem - esetenként 
megújulva. 






Apró EleFánik,



süncik,


kis bálnák, 



Muki kutyák, 




 zsiráfok:



paripák:


 cica-micák kisebb, 



nagyobb méretben is várták a kilátogató aprónépet.





Így utaztunk a pesti forgalomban :D (kicsit megrakodva) (ám jó kilátással a pesti utcákra ;) )



Szeretném bemutatni Nektek állandó kísérőm is, a kabalám. Még Fóton vettem ezt az édes, kavicsra festett cicát a szomszéd árustól :) Puha fekhelyet is készítettem neki a kasszában :D Elvégre sokat utazunk és fő a kényelem :)




Két ilyen kecskelábas asztalra pakolhattam ki a termékeim, és nézzétek csak, milyen szép helyen voltunk, a Bakáts téri templomra nyílt kilátásunk.





Anyukám hozott nekem egyik nap meleg ebédet, és ilyen szép stílusosan csomagolta be:



Apósom is meglátogatott, amíg én körülnéztem, ő ült be a pult mögé. .. hát a fotózásnak nem örült.. :D




 Azért a hétvége poénja ez a kedves történet volt:

egy anyuka egy ilyen textilből készült szerszámkészletet vitt el ajándékba gyereknapra az ezermester fiának- aki 23 éves :D  Mert az anyai gondoskodás egy életre szól
És hogy a szívben derű legyen: ez a lényeg :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések