Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Meseszerda- A bagolyhoz jöttem





Aranyosi Ervin: A bagolyhoz jöttem

Tudod, erre jártam egy csillagos esten,
öblös odújában a baglyot kerestem.
Kerestem, hiába! Sehol nem találtam,
sem a fák ágain, sem az odújában.
Mint kiderült később, éppen egerészett,
ebből megértettem végre az egészet:
– Ha jól akarsz lakni, ne tanácsot kérjél,
hanem a vadászat ösvényére lépjél,
mert amíg te mástól a tanácsot várod,
addig Ő jól lakik, neked lesz csak károd.
Inkább te is vadássz, vegyél róla példát,
majd a jóllakottság szép élményét éld át!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Rendelés >>> mirtusz23@gmail.com



Iratkozz fel hírlevélre, 
hogy elsőként és biztosan értesülj az újdonságokról, akciókról, s ingyenes ajándékaim is letölthesd! 
Most 500,- KUPONért kattints ide >>>  ajándékok letöltése, feliratkozás



Kövess facebookon, 
ahol sok érdekességről olvashatsz, naprakész lehetsz a Mirtusz háza táján történő újdonságokról (termékekről, akciókról) és villámjátékokban is részt vehetsz időről időre! Katt ide >> Mirtusz Szívderítő Alkotások

Instagram oldalam 
különleges fotókért >>>  mirtusz_crochet

Pinteresten is megtalálsz>>>  mirtusz23






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések