Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Szívderítő fotók - lovas környezetben

   Néhány blogbejegyzésemhez szükségem volt különleges fotókra, így ma, amikor a lovamnál jártam, a szokásos lovaglás-dédelgetés-legeltetés programon kívül ezt is megejtettem.


Készítettem fotókat :

- a legutóbbi lovas vászontáska apropóján, mégiscsak lovas környezetben sokkal autentikusabb,




- a következő Meseszerda meséjéhez, ami a lóról és az egérről szól - hát ez igazán embert próbáló feladatnak bizonyult; mind a ló, de még a horgolt egérke is folyton ficánkolt, izgett-mozgott,  hiába az állatfotózás igényli a legtöbb türelmet :). De végül összeállt az összhang, szuper kis képek születtek! (ne ijedjetek meg, a mese nem arról szól, hogy a lovacska felfalja az egerentyűt - csupán épp súg valamit az apró fülecskéjébe :) )




- illetve a kis édes horgolt kaméleonomat is megörökítettem erdei környezetben - na ő nem szaladgált egyáltalán, és igazán fotogén arcát mutatta!



Közben azért a lovakról is készítettem pár képet, ha már így alakult, és nálam volt egy jó gép, amivel szuperül lehet fotózni, mutatok néhányat:


Hárman együtt














Kapcsolódó cikkek:
Lovas vászontáska

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések