Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Karma - Horgolt Kaméleon

  Ezt a kis nyájas, szeretetreméltó kaméleon uraságot lazítás- és pihenésképp, valamint ujjgyakorlatnak készítettem a sok ovis szett varrása között (ami, valljuk meg, nem volt túl kreatív elfoglaltság).

  Ezért elővettem a nemrégiben talált mintát szeretett kaméleonunkról (by Janine Holmes)
és a gyönyörűszép színátmenetes fonalam, és nekiláttam :).



  Mint minden amigurumi - horgolt figura - elkészítése, ez is eltartott jó pár órán keresztül. Én néhány napra elosztva készítettem el - ahogy időm engedte - , de végig élveztem, a fonal színe, tapintása, és az alakuló kis állat formája miatt.


  S íme, bemutatom hőn szeretett kaméleonom!

(csak óvatosan, csak halkan, kicsit szégyenlős)



Azért, ha nekibátorodik, akkor szívesen néz farkasszemet veled :D




Sőt, mutogatja is magát a kis kajánvigyorú :), de legalább jól megnézhetjük minden oldalról!









Még egy utolsó pózolás...




Az én korosztályomból még sokan emlékeznek a névadó dalra a Culture Clubtól :D, ezt is megosztom, hallgassátok szeretettel! :) (hú, én jó sokszor megtettem :D )





Horgolt kaméleonom gazdára vár :)!
Üzenetben tudsz érdeklődni örökbefogadásáról, katt ide--> érdekel a kaméleon!

Nézd meg többi horgolt és textilből varrt állatfigurám és játékom! katt ide ---> textilállatok és játékok

Rendeld meg, amelyik megtetszett, üzenetben! katt ide ---> rendelés üzenetben

Kövess facebook oldalamon, ahol sok érdekességről olvashatsz. Kattints ide---> Mirtusz oldalam

Iratkozz fel hírlevélre, hogy elsőként értesülj az újdonságokról, akciókról, s most ingyen egyedi órarendet is letölthetsz! Kattints ide---> hírlevélre feliratkozás


Kapcsolódó cikkek:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések