Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Mirtusz horgolt nyakörv - bemutatja Luna, a spániel hölgy

" Mirtusz nyakörvben nem csak a kutyád, de kutyád álmai is szebbek!"


...
Kedvenc helyem az álmodozásra ez a frankó kis párna itt a nappaliban.. igazán puha, kényelmes, jószagú (tettem róla..), elég közel a gazdihoz - s elég elvonultan a pihenéshez.. álmodozom.. alváshoz túl kipihent vagyok.. egy tarka labda: hopp, ott repül.. de kis fürge.. egy hajladozó faág.. épp az orrom előtt.. mennyi kis apró bogárka mászik rajta.. amott pedig illatozik valami, na ez remélem, nem csak az álmaimban.. tán a gazdi főz? biztos nekem valami jó falatot!



.. ó, de nagyon a közepébe vágtam! Engedd meg először is, hogy bemutatkozzam: Luna vagyok, fekete cocker spániel hölgy, fajtám egy igazán dögös példánya. Minden túlzás nélkül..Szép vagyok és tündéri, ezt bárki megmondhatja, aki egyszer is találkozott velem!


 Kedvenc elfoglaltságaim a labdázás, sétizés, Dunában lubickolás, jó falatok , gazdi általi dögönyözés és a fentiekben már említett álmodozás..

..álmodozás közben ugyanis megszűnik az idő.. tér.. csak a belső szemeim előtt peregnek az események, vagy csak csendben állnak.. néha fel-fel bukkan egy kép.. a jóképű szomszéd pudli, hihi, milyen jót szaladgáltunk tegnapelőtt is a töltésen! mindig azt hitte utolér..de nem olyan könnyű ám egy ilyen jó erőben lévő, fitt leányzót lekörözni, de nem ám... ó, most feldereng egy jól megtermett velős csont képe, illata.. nyami.. már csorog is a nyálam.. de jó lenne elrágódni rajta..

- Lunaaaa! - kapom fel a fejem! ez az én édes gazdám! de mit ujjog ennyire, mi történhetett?? ég a ház? borul a mennyezet? meg kell néznem, szaladok, biztos segítségére lehetek!
- Gyereeee, nézd mid van - De hát ezek az öröm hangjai! Hogy nem is érzékeltem elsőre?! Biztos az a fránya álombeli velőscsont.. az az oka. 

Közben már odakocogtam, nézem, mi lehet a nagy öröm oka! Valamit tart a kezében! Hmm, remélem, finom falat .. de nem olyan a szaga.. jó , de nem falatkaszag.. de milyen szép a színe! És kis formás, na hadd nézzem csak! 


Egész olyan a kinézete, mint amit a nyakamban hordok séták alatt, hogy a gazdim abba kapaszkodhasson, hogy el ne vesszen az úton..



És tényleg, hisz már kapcsolja is a nyakamba! Milyen finom érzés! Pillekönnyű és puha! 



És nézzük csak ott a másik spanin a nagy szekrényajtóban! Ó, de hiszen milyen csinos! Csodálatosan passzol a frissen fodrászolt fekete bundámhoz! 



Nézzük csak, hogy mutat hátulról! 



Hát ha ezt meglátja a pudli barátom, el fog áááájulni! Nem lesz se vége, se hossza a kergetőzésnek! Csak kárt ne tegyen majd benne a nagy felindulásban.. jó lesz vigyáznom rá! Ez finom kis munka, nem való bárhová.. az biztos, hogy azt az orrfennhordós skót juhászt a sárga irigység fogja enni, ha ezt meglátja rajtam! Majd könyöröghet a gazdijának, hogy szerezzen neki is egyet! De ilyenje akkor se lesz! 

A gazdi megmondta! Ez csak nekem készült! Kizárólag! Ettől egyedi! Hasonlót lehet, de épp ilyet, ilyet biza nem.
Na, le ne vedd! Most, most menjünk sétizni, mutassuk meg mindenkinek, mivel lepett meg az én gazdikám!
Induuuluuunk! Lásd, világ, Mirtusz nyakörvem van!!! 






Meglepnéd Te is kutyulibarátod egy ilyen szépséggel?
Nézz körül a Kutyafelszerelés albumban!
Ha választottál, írj a Mirtusz oldalra üzenetet, méret és szín ügyben ott megbeszélhetitek a részleteket! 



Kutyatársaim, csak ajánlani tudom Nektek! 
Hisz Mióta Mirtusz nyakörvet viselek, az álmaim is szebbek!:D






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések