Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Locsolóversek





Locsolókölni kész? De mi lesz a vers? A locsolóvers?? Talán csak nem: "Zöld erdőben jártam
Kék ibolyát láttam, el akart hervadni, szabad-e locsolni? :) "


Lehet vicces, hagyományos, komoly, szerelmes, pajzán - nézzünk néhány variációt:




 Józsi vagyok, szép és laza
 Locsoljak vagy menjek haza?


Sivatagban él a teve,
locsolkodni jöttem, he-he.


Zúg a traktor, szánt az eke.
Szép leányka, locsolhatok-e?


Ha bujkál e háznak lánya,
Csaljuk elő kiabálva,
Ha nem jön a hívó szóra,
Kölni helyett jön a szóda.
Szabad locsolni?


Egy gondolat bánt engemet. Elfeledtem a versemet.


Én nagy kertész legény vagyok,
rózsavízzel vagánykodok,
az én kölnim szuper jó,
locsolkodni, haj, de jó.


Hozzád jöttem, Kedves,
meglocsollak rögvest.


"Kelj fel párnáidról, szép ibolyavirág,
nézz ki az ablakon, milyen szép a világ!
Megöntözlek szépen az ég harmatával,
teljék a tarisznya szép, piros tojással!"


"Itt a húsvét, eljött végre,
A szép lányok örömére.
Mert a lányok szép virágok,
Illatos víz illik rájok.
Kit húsvétkor nem locsolnak,
Hervadt virág lesz már holnap.
Ne fuss el hát, szép virágom,
Locsolásért csók jár, három!"


"Fakadó rügy, szellő hozta,
madár szállt az ablakunkra,
nagy vidáman azt dalolta,
itt nyílik a legszebb rózsa."


"E szép házba nyitottam,
Nefelejcset találtam,
Nem hagyhatom hervadni,
Meg szabad-e locsolni?"


"Kinyílt az ibolya húsvét hajnalára,
Csepegjél, rózsavíz erre a kislányra.
Rózsavíztől, majd meglátod, szép és ügyes leszel,
Ugye, kislány, a zsebembe piros tojást teszel?"


"Rózsa, rózsa szép virágszál,
Szálló szélben hajladozzál.
Napsütésben nyiladozzál,
Meglocsollak, illatozzál."


Korán reggel útra keltem,
Se nem ittam, se nem ettem.
Tarisznya húzza a vállam,
Térdig kopott már a lábam.
Bejártam a fél világot,
Láttam sok-sok szép virágot.
A legszebbre most találtam,
Hogy öntözzem, alig vártam.
Piros tojás, fehér nyuszi,
Locsolásért jár a puszi!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kövess facebookon, ahol sok érdekességről olvashatsz, naprakész lehetsz a Mirtusz háza táján történő újdonságokról (termékekről, akciókról) és villámjátékokban is részt vehetsz időről időre! Katt ide >> Mirtusz Szívderítő Alkotások

Iratkozz fel hírlevélre, hogy elsőként és biztosan értesülj az újdonságokról, akciókról, s ingyenes ajándékaim is letölthesd! Most 500,- KUPONért kattints ide >>>  ajándékok letöltése, feliratkozás

Instagram oldalam különleges fotókért >>>  mirtusz_crochet
Pinteresten is megtalálsz>>>  mirtusz23



Rendelés >>> mirtusz23@gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések