Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

KUTYAKENDŐ - hópelyhes


   avagy - miért ül meg a hó a kutyám nyakában???



Imádom a havat, s az idén bőven van is részünk ebben a hófehér csodában, mely engem annyiféle formában képes megihletni.

Készítettem már hópihéket horgolva - sokféle funkcióval, ülő macska- párnát, hóbaglyot, s most kiskutyámnak egy nagyon mutatós piros alapon fehér pelyhekkel díszített textilből kendőt.


 
Nem vagyok a kutyaöltöztetés híve - kivéve a szükségeset - de a kendőkkel szerintem nagyon jól fel lehet dobni a kutyus megjelenését és a sétához való készülődést (t.i. hogy kiválasztani, akkor épp melyik kendőjét viselje).



Most ezt az egyszerű kis kendőt készítettem el, sima megkötőset.



Minden sétán viseli Bleki kutyám - egyrészt nagyon aktuálisak mostanság a hópelyhek (szerencsére), másrészt fekete bundáján különösen szépen mutat ez a piros-fehér kombo.




Ha tetszik a kendő, és szeretnél Te is a kutyusodnak, írj üzenetet facebook-oldalamon, vagy a mirtusz23@gmail.com címre a megrendeléséhez!
Bármilyen méretben elkészítem.


 Személyesen átvehető Pesten, az Örs vezér terénél előre megbeszélt időpontban, illetve igény szerint postázom a megrendelt termékeket.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kövess facebookon, ahol sok érdekességről olvashatsz, naprakész lehetsz a Mirtusz háza táján történő újdonságokról (termékekről, akciókról) és villámjátékokban is részt vehetsz időről időre! Katt ide >> Mirtusz Szívderítő Alkotások

Iratkozz fel hírlevélre, hogy elsőként és biztosan értesülj az újdonságokról, akciókról, s ingyenes ajándékaim is letölthesd! Most 500,- KUPONért kattints ide >>>  ajándékok letöltése, feliratkozás

Instagram oldalam különleges fotókért >>>  mirtusz_crochet

Pinteresten is megtalálsz>>>  mirtusz23


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések