Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

Mese Anyák Napján: Mese a szívről



Sebek Sándor:
 Mese a szívről



Hajdanában danában, amikor a kurta farkú kismalacnak sem volt kedve túrni a nagy kerek erdő szélén, amikor a tárgyak és az állatok beszéltek egymással, élt egy pici baba.
Nagy szeretet vette körül, mindenki szerette. Esténként mégis nehezen tudott elaludni,
egyedül volt a szobában, a szülei másik szobában aludtak. Figyeltek rá, mert nagyon szerették, de most nem akarta őket zavarni.

- Úgy érzem mintha fáznák, nem tudom miért. Megsimogatja a takaró lágyan:

- Aludj kedves- suttogja- én vigyázom rád!


- De én még mindig fázom.- mondja a pici baba.

- Majd én, felmelegítelek-, mondja, a búbos kemence- jó meleget sugárzok.

- Még mindig nem jó, valami hiányzik.

- Én felfogom a hideget az ablaknál, nem engedem hozzád. Így a kemence melege jobban melegíti, a kis tested- mondja a függöny.

- Kevés, még így sem jó- panaszkodik a pici baba.

- Nem tudom, mi ad több meleget, mint én- mormolja a kemence, és csak duruzsol, duruzsol.

- Én tudom-, szólal meg halkan a kis egér a sarokban- a szív ad a legtöbb meleget, gondolj rá.

A pici baba ezen elgondolkodott, tényleg, milyen jó meleget ad a pici szívem, átjárja a pici testem, milyen halkan dorombol.

 - Tat am,tat am. Milyen jó hallgatni. Tudjátok, rájöttem mi hiányzik, anyuci szíve.               


A legtöbb meleget anyuci szíve adja, annál nagyobb kincsem nincs is- suttogja a pici baba és csendes álomba szenderül. Anyuci szívére gondol, kis testét átjárja az anyai szív melege, és már nem fázik, álom manó álomport szór pici szemébe, már csak a halk szuszogást lehet hallani, meg a pisszegést:
- pisszt, a pici baba anyukája szerető szívére gondol, és alszik! 




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Nézd meg az Anyák napi szíveket és angyalokat -> 4 szív és 3 angyal Anyák napjára



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Rendelés >>> mirtusz23@gmail.com



hogy elsőként és biztosan értesülj az újdonságokról, akciókról, s ingyenes ajándékaim is letölthesd! 
Most 500,- KUPONért kattints ide >>>  ajándékok letöltése, feliratkozás



ahol sok érdekességről olvashatsz, naprakész lehetsz a Mirtusz háza táján történő újdonságokról (termékekről, akciókról) és villámjátékokban is részt vehetsz időről időre! Katt ide >> Mirtusz Szívderítő Alkotások


különleges fotókért >>>  mirtusz_crochet









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések