Ugrás a fő tartalomra

Kiemelt

Nyomtatható Órarendek

Készülődjünk a suliba is derűsen! Készítettem Nektek néhány nyomtatható órarendet, lányosat, fiúsat is, töltsétek le, nyomtassátok ki, és használjátok szabadon! Teljenek jól a mindennapok, csempésszünk még egy kis plusz derűt a suliba való készülődésbe! Innen tudod letölteni: nyomtatható órarendek 2023

ŐSZI KENDŐM



Nagyon ritkán jut időm magamnak horgolni, illetve varrni - tudjuk: suszternek a cipője...

Most ősszel viszont elkészítettem ezt a kendőt magamnak, amit igazából csak sálnak szántam, de háromszögletű formájút szerettem volna, hogy elől a mellkasomat is védje, és mutatósabbnak is érzem így, mintha csak egy hosszú, keskeny sál lenne.




Végre úgy mentem a fonalboltba, hogy csak magamnak választok! Ez is ritka alkalom! Csak a saját ízlésvilágomat kellett figyelembe vennem, és választáskor elég volt magamra figyelnem. Meleg ősz színekben gondolkodtam, ahhoz nagy vonzódásom volt az utóbbi hónapokban, teljesen rá voltam hangolódva a csodálatos vénasszonyok nyarára, így erre a fonalra esett a választásom:


Mondanom sem kell, hogy finom, kellemes tapintású fonalról van szó. Érzékeny a bőröm, csak a puha érintést viselem el magamon.


A mintát az egyik horgolós csoportban láttam a facebookon egy posztban, ez már jóval előbb adott volt, mint ahogy neki tudtam állni a horgolt kendő készítésnek, vagy akár csak a fonalbeszerzésnek.   (saját részre a minta, hogy pontosan milyen legyen, mindig olyan nehéz.. rengeteg mintám van már összegyűjtve, amik mind szépek és tetszenek, de magamnak kiválasztani, amit viselnék - ez valahogy mindig kicsit nehezebb. Ezért is nem született még meg a nyári topom, amihez a fonalat rég félretettem - szép türkiz :) - de a tökéletes fazon kiválasztása még várat magára... . Ezt a kendőt viszont azonnal tudtam, hogy szeretném meghorgolni! Ezen legalább nem ment a vajúdás :D )

Ezek után néhány nap estéje ( s végül éjszakája, amikor már csak a virágokat kellett meghorgolni és felvarrni, és muszáj volt egyszerűen befejezni ) alatt el is készült!














Apró virágok a gyöngyszemei a lukacsos mintával készült kendőnek. 

Direkt örültem a szellős mintának, hiszen csak őszre szántam a kendőt.

Színes fagyöngyöket is varrtam mindegyik kis virág közepébe, nagyon tetszetősek lettek, én teljesen odavagyok értük !








 Erdei kirándulásunk folyamán meg is örökítettem újdonsült horgolt kendőmet a napfényes őszi tájban, hogy Ti is teljes pompájában láthassátok.











Azóta is ezt a horgolt kendőt viselem minden alkalommal, és ahogy elnézem, a hidegebb időkben is elég meleg lesz, a több rétegének köszönhetően, ahogy felfekszik a nyakamon. Egyszóval, lehet, hogy télre sem kell nélkülöznöm az én szép őszi kendőmet!


Dunakanyarban





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Kövess facebookon, ahol sok érdekességről olvashatsz és villámjátékokban is részt vehetsz időről időre! Katt ide >> Mirtusz oldalam a facebookon

Iratkozz fel hírlevélre, hogy elsőként értesülj az újdonságokról, akciókról, s ingyenes ajándékaim is letölthesd! Most 500,- KUPONért kattints ide---> ajándékok letöltése, feliratkozás



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések